Weź udział w Promised Land Open Day 2022!

 

4 WRZEŚNIA 2022 zapraszamy wszystkich zainteresowanych światem branży kreatywnej na

 

Promised Land Open Day!

 

<< KUP BILET >>

(Osoby posiadające wstęp na główną część festiwalu Promised Land mogą uczestniczyć w Open Day bez konieczności kupowania dodatkowego biletu)

Kończą się bilety? Dla spóźnialskich uruchamiamy specjalną pulę,

która będzie dostępna tylko off-line w kasach Centrum Nauki i Techniki EC1 w dniu wydarzenia!

Dla fanów twórczości Grzegorza Rosińskiego przygotowaliśmy także ofertę

jego najpopularniejszych komiksów - do nabycia w kasach Centrum Nauki i Techniki EC1!

 

 

<< SPRAWDŹ PROGRAM >>

 

 

 

Promised Land Open Day jest wydarzeniem towarzyszącym skierowanym do profesjonalistów branży kreatywnej Promised Land Art Festival, które powraca w tym roku do Łodzi. Podobnie jak główna część festiwalu, Open Day będzie wydarzeniem w pełni offline i odbędzie się w kompleksie budynków EC1 Łódź.

 

 

 

 

Na uczestników i uczestniczki dnia otwartego Promised Land czeka szereg atrakcji. Wśród nich znajdą się prowadzone przez weteranów i weteranki branży oraz innych zaproszonych gości panele dyskusyjne i wykłady, które poruszą tematy związane z tworzeniem gier, filmów, animacji oraz szeroko pojętej popkultury. Podczas wydarzenia będzie także możliwość skonsultowania swojego portfolio i zyskania cennych wskazówek na temat dalszego rozwoju. Dodatkowo obecni w trakcie wydarzenia rekruterzy i rekruterki z branży gier podpowiedzą chętnym jak zacząć w niej karierę, a partnerzy technologiczni wydarzenia przedstawią najnowsze rozwiązania i narzędzia, które napędzają rozwój branży kreatywnej. Program dnia otwartego realizowany będzie głównie w języku polskim.

 

 

 

🔻 Ogłaszamy pierwszych Prelegentów, którzy w trakcie wydarzenia podzielą się tajnikami swojej pracy 🔻

 

Grzegorz Rosiński 

Uprawia ilustrację książkową, rysunek, komiks i malarstwo. Do 1981 r. zilustrował około 60 książek, które ukazały się nakładem wielu polskich wydawnictw.

Od 1968 r. skupił się głównie na tworzeniu komiksów, m.in. z serii Legendarna historia PolskiKapitan Żbik i Pilot śmigłowca. W drugiej połowie lat 70. jako kierownik artystyczny prowadził polski magazyn komiksowy Relax. W 1976 r. rozpoczął współpracę z wydawcami belgijskimi, tworząc rysunki do popularnych serii komiksowych, przede wszystkim zaś do Thorgala (scen. Jean van Hamme). 

W 2003 r. Międzynarodowy Festiwal Komiksu w Angoulême, a następnie festiwal komiksowy w Sierre poświęciły Rosińskiemu dużą wystawę retrospektywną. Wystawa uzupełniona i ponownie przemyślana trafiła w październiku 2004 roku na honorowe miejsce w paryskim Conciergerie.

 

Anna Podedworna

Ilustratorka i concept artystka z Warszawy, związana z branżami gier wideo i filmową. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w CD PROJEKT RED i Flying Wild Hog. Wkrótce potem porzuciła pracę na etacie dla bycia wolnym strzelcem. Do grona jej dotychczasowych klientów zaliczają się takie firmy jak: CD PROJEKT RED, Riot Games, Wizards of the Coast, Flying Wild Hog, Valve, Walt Disney Pictures czy Warner Bros. Pictures. Pracowała przy takich tytułach jak: GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana, League of Legends: Wild Rift, Dota 2, Evil West, Magic: The Gathering, Dungeons & Dragons, Pathfinder a także nadchodzącej kontynuacji Króla Lwa oraz filmie Joker 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stan Just

Oddany swojemu rzemiosłu twórca z ponad dwunastoletnim doświadczeniem w branży gier wideo. Obecnie zajmuje stanowisko CEO studia Covenant.dev, jest również reżyserem gry Gord, która znajduje się aktualnie w produkcji. W przeszłości pracował w Reality Pump Studios przy serii Two Worlds; w 11 bit studios przy serii Anomaly, a także w CD PROJEKT RED — w którym zajmował się zarządzaniem zespołów tworzących grę Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz dodatków do niej. Zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Polskie Gry i Europejskiej Federacji Twórców Gier, a także w komitecie organizacyjnym programu GameINN.

 

 

Tomasz Marchewka

Piastuje obecnie stanowisko Associate Story Director w studiu CD PROJEKT RED. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie jako pisarz, od niemal dekady pracuje w CD PROJEKT RED. Był zaangażowany w tworzenie gry Wiedźmin 3: Dziki Gon i dodatku Krew i Wino, a także Cyberpunka 2077. Oprócz gier wideo pisze także powieści i opowiadania. Jest nieuleczalnym maniakiem powieści noir, w których szuka smutnych zakończeń, postaci z niejedną skazą i pomyłek, których nie da się cofnąć.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Łukasz Juszczyk

Reżyser i dyrektor artystyczny w 11 bit studios, gdzie pracuje nad rozwijaniem marki Frostpunk. Na początku swojej kariery w studiu był odpowiedzialny za projektowanie środowiska i oświetlenie, ale szybko otrzymał szansę objęcia kierownictwa artystycznego przy Frostpunku w roli głównego artysty. Po premierze tytułu, jako project lead, miał swój udział w wydaniu wszystkich DLC. Obecnie pracuje przy Frostpunku 2 — największym z dotychczasowych projektów studia. Jest współzałożycielem studia Crunching Koalas — znanego z gry MouseCraft, odpowiedzialnego za tworzenie uznanych portów, a także wydanie wielu tytułów indie — z którym działał przed dołączeniem do 11 bit studios. Łącznie przepracował w branży gier blisko dziesięć lat. W tym czasie zdążył poznać tajniki niemal wszystkich aspektów tworzenia gier wideo. Jego artystyczne korzenie sięgają graffiti. Pewnie dlatego jego sposobem na radzenie sobie z przedłużającymi się spotkaniami jest tworzenie fantastycznych stworzeń z charakterystycznym grubym obrysem. Prywatnie aspirujący gitarzysta basowy i ojciec dwóch młodocianych smoków.

 

 

Kacper Niepokólczycki

Kacper jest głównym artystą lokacji w CD PROJEKT RED. Posiada ponad jedenastoletnie doświadczenie w branży gier wideo. Pracował nad takimi tytułami jak Cyberpunk 2077Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz dodatkiem do niego p.t. Krew i Wino. Przed dołączeniem do CD PROJEKT RED współpracował z The Farm 51 przy Deadfall AdventuresPainkiller HD i Get Even. Od lat jest zapalonym graczem i miłośnikiem science-fiction. Kocha tworzyć wyjątkowe, wciągające i wiarygodne światy. W czasie wolnym czyta i ogląda wszystko, co może pobudzić jego kreatywność

 

 

<< BILETY >>

(Osoby posiadające wstęp na główną część festiwalu Promised Land mogą uczestniczyć w Open Day bez konieczności kupowania dodatkowego biletu)

 

 

Ogłoszenia związane z wydarzeniem oraz kolejne informacje pojawiać się będą za pośrednictwem oficjalnej strony, jak również profili festiwalu Promised Land na Facebooku, Twitterze oraz Instagramie.